Veel gestelde vragen administratief
Hoe log ik in op mijn klantaccount?
Je kunt inloggen op het klantaccount door rechtsboven in het browser op ‘mijn account’ te klikken.
Wat kan ik doen via mijn klantaccount?
Via het persoonlijke klantaccount beheer je alle producten. Je hebt hier een duidelijk overzicht van alle producten en diensten die je bij ons afneemt. Daarnaast vind je hier alle facturen en e-mails terug die vanuit MijnHosting zijn verstuurd en kun je helptickets aanmaken als je vragen hebt over producten of diensten.
Wat moet ik doen als ik niet meer kan inloggen in mijn klantaccount (mijn wachtwoord kwijt ben)?
Wanneer je je wachtwoord kwijt bent, kun je kiezen voor de ‘wachtwoord vergeten’ knop op de inlogpagina. Ben je het bijbehorende e-mailadres vergeten van het klantaccount? Neem dan contact op met de support medewerkers.
Hoe wijzig ik mijn contactgegevens?
- Log rechtsboven in op het klantaccount (rechtsboven in dit scherm)
- Klik rechts op ‘je naam’
- Wijzig hier de betreffende gegevens
Op welke manier kan ik betalen?
Je kunt bij MijnHosting op de volgende manier betalen:
- iDEAL
- PayPal (Visa, Creditcard, Mastercard en American Express)
Waar kan ik een actueel overzicht van mijn producten en contracten vinden?
Via het klantaccount tref je alle producten en diensten met de bijbehorende contractperiode. Je kunt deze inzien op de volgende manier:
- Log rechtsboven in op het klantaccount (rechtsboven in dit scherm)
- Klik op ‘Openstaande facturen’
Waar kan ik al mijn (openstaande) facturen inzien?
Via het klantaccount tref je een actueel overzicht van alle facturen van MijnHosting. Om bij de facturen te komen, doorloopt je de volgende stappen:
- Log in via https://hosting.nl/inloggen
- Klik op ‘Mijn betalingen’
Waar kan ik mijn helptickets inzien?
Via het klantaccount tref je een overzicht van alle helptickets van MijnHosting. Hier kom je op de volgende manier:
- Log rechtsboven in op het klantaccount (rechtsboven in dit scherm)
- Klik op ‘Open tickets’
Wanneer wordt mijn bestelde product geleverd?
MijnHosting levert producten op nadat je de dienst of het product daadwerkelijk betaald hebt. Heb je een domeinnaam of hostingpakket besteld? Dan wordt je bestelling direct afgerond. Bij een backup of opslag product, zal zo spoedig mogelijk terugkoppeling gegeven worden wanneer het product opgezet is.
Wordt mijn contract bij MijnHosting automatisch verlengd?
Nee, MijnHosting verlengt het contract niet. Wil je geen gebruik meer maken van een dienst of product van MijnHosting, dan hoef je geen actie te ondernemen. Het product wordt dan na de contractperiode automatisch gedeactiveerd en verwijderd.
Wanneer kan ik een besteld product annuleren?
Volgens de wet Koop op afstand geldt voor particulieren 14 werkdagen herroepingsrecht. Je kunt een dienst dan binnen 14 werkdagen annuleren door contact op te nemen met MijnHosting. Uitzonderingen gelden echter voor zakelijke klanten. Zij zijn te allen tijde uitgesloten van het herroepingsrecht. Daarnaast vervalt het herroepingsrecht voor producten en diensten waarbij direct met de uitvoering van de dienst begonnen is (bijvoorbeeld in het geval van domeinregistratie).
Hoe zeg ik een product/dienst op bij MijnHosting?
Wil je geen gebruik meer maken van een dienst of product van MijnHosting, dan hoef je geen actie te ondernemen. Het product wordt dan na de contractperiode automatisch gedeactiveerd en verwijderd. MijnHosting werkt niet met contracten.